петък, юли 24, 2009

Premio Blog Amigo

Започвам да се чувствам свръх-неудобно - от две посоки ме уцелиха с Premio Blog Amigo, така че ще обърна програмисткия ред и вместо FIFO ще бъде LIFO. На който друг съм обещавал да му отговоря на въпросите, ще си изпълня ангажимента по-нататък; приятелите винаги са преди всичко.


Трябва да си призная, че ако бяха поискали от мен в реалния живот да назова повече от един човек, който да смятам за приятел, щях бая да се озоря. За щастие приятелствата в Интернет се поддържат по-лесно и някак си е по-трудно така да сгазиш лука, че съвсем да спрат да те броят за приятел. Някои мои онлайн познати доста се стараят, но... засега не е като да съм останал без приятели онлайн.

И така: местата, които ми е приятно да посещавам, от които научавам нещо и четенето на които за мен е в някаква степен емоционално изживяване. Вероятно много от тях вече също са били нацелени с въпросната наградка, в което лошо няма. Ще се огранича само до българските, защото ме мързи да преравям огромното море от чужбински блогове, задръстващи Google Reader-а ми. Пропуснатите моля да не се сърдят, не е с лошо - просто трудно се избира между 144 блога. Впрочем с много от посочените приятели така или иначе се замерваме с щафети от доста време, така че повечето от имената така или иначе са ясни. Ето ги и обичайните заподозрени:
Лидия, Марио, Светла, Събина, Ива, Краси, Григор, Таня, Ники Р., Ани, Комитата, Пейо, плюс двете Пипи-та, които все ги бъркам - pippi и mentolka, satyS и krizt. Има и още много други, но се уморих да изреждам, а текстът започна да заприличва на #followfriday, така че ще спра дотук.

6 коментара :

Събина каза...

Освен мерси, какво друго да кажа? :)
Това щафета ли е? Сега трябва да предам нататък ли?

Аспарух К. каза...

Не го приемам точно като щафета, по-скоро като това да назовеш хората - и блоговете, които смяташ за "приятели". А дали да предаваш нататък... зависи от личния избор. Аз, докато не ме уцелиха и от втора посока, направо мислех да се въздържа и максимум да мина само с едно "благодаря". Но аз съм си аз де :)

Комитата каза...

Благодаря за голямата чест. Ще трябва да напиша нещо.

Анонимен каза...

Оуууу, какъв комплимент;) Трогната съм! Ще пиша и аз такова:) (Патиланската Pippilota съм аз ;)

Анонимен каза...

Аз съм другата pippi...Мерси и аз за милите думи :) Ще се постарая и аз да напиша :)

Публикуване на коментар