сряда, ноември 04, 2009

Цунки, батка

Картинка за привличане на вниманието:

Демонстрация на приятелство на метроТекстуални
Мъжествеността е мъртва. Първи бяха метросексуалните, сега се появиха и метротекстуалните. Които завършват SMS-ите си до приятели мъже с kiss (x). Сигурно аз съм един такъв остарял, старомоден и тъп шовинистичен тип, но нещо в тази вест ме накара да хлъцна и да ми приседне вечерята в устата. Трябваше ми известно време, докато я преваря в главата си, след което да проверя и да се убедя, че не е 1 април - и че Reuters не са решили тъпо да се помайтапят. Не са.

Не ме разбирайте погрешно, смятам, че мъжете напълно могат да изпитват чувства (така де! аз самият съм мъж, ако аз не знам, кой?), но ако напиша такова нещо на приятел или познат, откровено си признавам, че ще се чувствам като абсолютен гей. В това да си гей няма нищо лошо, просто аз не искам да съм такъв. Поне докато имам избор, де :)

Нерядко, когато пиша текстове (пък понякога и за 140-символни лафове!), отделям време специално за изчитане на написаното и обща преценка какъв смисъл би могло да има в очите/ушите на другия. Сигурно това ми поубива донякъде спонтанността, но общо взето съм убеден, че повечето от нас би трябвало да си задават същия въпрос - как другият ще разбере подобно съобщение. И да ме извинявате, но с мъж съм се целувал само веднъж (не с език, моля, моля!) - и не, благодаря, нямам желание да повтарям.

Майтапите настрана, сигурно в представата ми за мъжественост има прекалено много стереотипи какво поведение е приемливо и какво не; и все пак като цяло определено ми е чуждо прекаленото показно демонстриране на емоции към другия, освен в наистина свръх-близки отношения. А по отношение на собствения пол - съвсем. Така че изпитвам неподправено недоумение при мисълта как бих изглеждал в очите на приятелите, получаващи от мен kisses (xxx), особено с трите хикса, имащи определени, меко казано, спорни конотации в очите на всеки над 18 години :)

Много са се размечтали девойките да заприличаме на тях и окончателно да спрем да се държим като мъже, така де, това били остарели стереотипи. След това впрочем мрънкат, че нямало "истински" мъже. Според мен пък вече е време да спрем да робуваме на тъпи стереотипи и да започнем да носим розови ботуши до над коляното, инкрустирани с кристали "Сваровски", фьешън шалвари и шапки с дизайн на Лейди Гага, както и да усвоим тънкостите на фондьотена, ружа и най-вече спиралата. Азис ще вземе да се окаже истински пророк.

P.S. Донякъде в контекста на горното (многозначително покашляне). Попаднах на обява за редактор. За предпочитане с познания по HTML‚ JavaScript‚ Photoshop‚ изчерпателни познания по Perl и опит в работата с CMS. Доброто познаване на PHP е сериозно предимство. Кандидатът трябва добре да разбира от мода, кройки на облеклото, типове тъкани, трендове и стил - и да може да представи публикации в сериозни издания на модна тематика.

Изгарям от желание да видя поне един мъж, който успешно ще отговаря на тази комбинация от изисквания :)

7 коментара :

Кръстю каза...

Преди известно време един познат ми каза, че имало разлика - Гей било състояние на духа, а педерас - състояние на гъза :)))

Събина каза...

Чак пък да искаме да ви правим женствени. Напротив. Повярвай ме не искам мъж, който изпозлва повече "продукти за коса" от мен...

Аспарух К. каза...

@Събина: окей, може би конкретно ти не искаш такъв (или поне ти вярваш, че не го искаш, защото още не си срещнала достатъчно расов екземпляр от точно този вид :)

Странно обаче, защо тогава толкова често попадам на девойки, въздишащи по Бекъмовци, Брадпитовци и прочие метросексуални типове. Каква част от образците за съвременен мъж-мечта са извадени от този шаблон? Има ли нужда всъщност от отговор на този въпрос, или той е достатъчно реторичен?

Емил каза...

Навремето имах сериозен проблем, когато 80% от мейлите, които получавах,завършваха с "Lieben Gruss" (букв. "Любовен поздрав"), което се оказа нещо като едно мило "Много поздрави". Та свикнах и на това...

Lieben Gruss
Емил

fen каза...

Ха, ако соца беше жив, щеше да прегърне идеята. Та нали вождовете не пропускаха случай да се мляснат сочно на някоя високопоставена среща:)

Чуденка каза...

Е,това беше само за вождовете, не за средностатистическите шушумиги :)))
Иначе майтап няма - все по-често чувам момченца да се обръщат към приятелки със "скъпа" (не към гаджето): "Скъпа, айде бееее, къде ходиш, знаеш ли откога те чакамееее с Веситуууу!".
Гледайте на това като на закономерен процес - Земята е пренаселена, малко трябва да се разредим (дали и при китайците го има това явление или Партията не дозволява ;) ?)

Събина каза...

Мда, ето че не ме познаваш толкова добре, колкото твърдиш. :)))

ОК, момчета, като не ви кефи що задиряте празноглави жени, дето въздишат по Бекъм? Мен не ме кефят мъже дето си падат по моделки или чалгаджийки - не се занимавам с такива. It's just that simple!

Публикуване на коментар