понеделник, ноември 09, 2009

Церебрално-сексуално



Едва ли ще са много тези, които ще оспорят аргумента, че междуполовите отношения в първоначалния етап на запознанството са по същината си своеобразен спорт. Едно такова състезание - кой кого (и къде, и колко пъти - ако цитирам един любим преподавател от родния fuck-ултет). Но като при всяко спортно състезание, има една определена конкретна крайна цел, която трябва да се постигне (принципът "главното не е победата..." е за завършените лузъри). В случая с джендърните взаимоотношения могат да се откроят две основни цели (не ми разправяйте, че целта може да бъде само една - предвидената от природата, ако беше така, то презервативите отдавна щяха да са отмрели като нещо абсолютно непотребно!): да изчукате физическия обект - и да изчукате мозъка на физическия обект.

В ранните етапи на джендърното общуване тези цели по правило лесно се делят по полов признак (казах "по правило", никога не съм отричал съществуването на особено уникални личности - например на моя милост, която естествено не се вписва в традиционните понятия): момчетата принципно се интересуват повече от първата цел, момичетата - от втората. С времето обаче толкова рязкото разделение се размива. До степен някои екземпляри от мъжки пол, както днес поясних в частен разговор, да изпитват някакво странно BSDM удоволствие преди всичко от това да им извършват качествено въпросните сексуално-церебрални действия. Е, и естествено да връщат услугата, при нужда и желание :)


А сега, внимание, въпрос: какво на вас ви доставя (или би ви доставило в този момент) повече удоволствие - да изчукате тялото, или да изчукате мозъка?

14 коментара :

Събина каза...

Аз искам и двете...

ПС: Нещо не ми достига в тоя текст. Искам още...

Кръстю каза...

Ние на последък май, по наблягаме на гледането..:)))

Аспарух К. каза...

@Събина: Ех, този женски порив, винаги да искате още и още... Напомняш ми за една старичка, но култова песен, с припева Encore un Fois! :P

Бай дъ уей, това е плюсът на мозъчните оргии - там физическата издръжливост май не е дотолкова от значение, и повтарянето, потретването и така нататък са напълно реализуеми :)

Събина каза...

да, категорично не ми стига! Аз като ми хареса нещо съм като Мечо Пух!

Събина каза...

Искаш ли да знаеш истината... приеми моето писане, като самозадоволяване. Ако някой се чувства изчукан от това, ок, но това не е ефект, който търся. :)

Аспарух К. каза...

Странна логика - публичното самозадоволяване ми бие повече на ексхибиционизъм. Принципът на шлифера - много на показ, от което хората повече се шашкат, но не се изкушават да пипат :P

Събина каза...

Той самият процес не е публичен, даже съвсем личен и интимен е - никога не пиша, като има някой наоколо...

Lita каза...

и двете, но повече предпочитам менталния вариант (каква изненада!), който разбира се не може да бъде разтяган безкрайно в времето.. :)

Аспарух К. каза...

@Събина: не се прави, че не осъзнаваш дискурса на публичното воайорско потребление на продукта на твоето творчество :P

@Лита: изведнъж ми стана любопитно - и защо менталният да не може да бъде разтяган повечко? То именно това му е основното предимство :)

Между другото, жените са особени специалистки именно в менталния коитус с мъжкия мозък, дори когато в физическия не ги бива особено. Питам се, дали се организират специални курсове по въпроса, или това е едно от нещата, на които майките им ги научават още като невръстни девойки...

Аспарух К. каза...

Е, тогава ми остава единствено да обмисля идеята за всемирен женски заговор за сношаване с мъжкото сиво вещество, вероятно като компенсация за описвания от Фройд комплекс за кастрация :P

Събина каза...

Думи нямам за видеото! Ей това ме довърши церебрално!

Аспарух К. каза...

Ей това откритие на британските учени вероятно тогава окончателно ще те довърши. Както забелязвам, в Обединеното кралство май са забелязали корелацията, която обсъждаме тук... :)

Lita каза...

ами менталният може да бъде разтяган и повечко, но не прекалено, щото като всяко нещо, което бива разтягано, при достигане на определена точка, се скъсва :) а и не трябва много да се бърза при разтягането ;)

Публикуване на коментар