петък, август 14, 2009

Фьешън трьендове

Ще засегна една свръх-нетипична за мен тема, като се има предвид доколко не се интересувам от мода. Но доколкото обичам гледката наоколо що-годе да ми радва окото, споделям едни такива наблюдения...

Преди около месец една позната с вкус към фьешъна ми сервира мрачна проноза за новите модни трьендове. Както редовно се получава - мода меко казано идиотска, до степен на откровен отврат - имам предвид свръх-модните женски панталони с кройка "аз неволно яко се насрах, не успявайки да дотичам до тоалетната". Е, предполагам, че всички вече сте ги виждали - една такава идиотия, при която между краката се размотава един чувал с мощни размери. Изглежда така, че те обзема нетърпимо желание да грабнеш двуцевката и да стреляш.

Та прогнозата на Надето беше, че в най-близко бъдеще тази гнус ще започнат да я носят всички, масово. И зрелището ще е дори още по-ужасно, отколкото доскорошното "пълен град с женски сланини, висящи от дънките, в комплект с долно бельо с най-различни форми и разцветки".

Касандра тя не е, но тъжните факти са налице - така и се случи.

Но преди два часа в метрото видях нещо, което ме застави окончателно да се разколебая в увереността си в разумността на човечеството. В панталоните с гореспоменатата кройка видях... татуиран мъж на около 25 години (за жалост снимката по-долу не е моя, открих я в Google - нямах нищо подръка, за да заснема това уникално зрелище...).

А-а-а-а! Хелп! Спасете ме! Къде са торбичките за повръщане?
Е, разбира се, възможно е да е гей, не е изключено... Но как не се изповръщах директно във вагона - и досега не проумявам.

10 коментара :

Анонимен каза...

Рядко постна статия. Като не те интересува мода, за какво се хабиш? Че и гей бил. Това ли е най-лошото?

Събина каза...

Хахаха, не най-лошото е, че си анонимен. Това е личен блог, не форум - човекът може да си пише за каквото си иска. :

Паро,

аз само да попитам, ти какво прави в метрото? Някак не ходи до вас? :Р Ако историята е лична и включва бурен, потен секс, не ми разказвай плс!

Аспарух К. каза...

@Събина: Ходих до едни люлински познати да реанимирам комп, откинал копитата не без тяхна активна намеса. Секс имаше, основно с кутията на компютъра, в много пози, нерядко с инструмент в ръка (отвертка). Макар че не забравих и майката. В смисъл, че редовно се чуваше "да ти *** майката!"

@Анонимен: какво да правим, мода не ме интересува, поне що се отнася до самия мен. Но когато нещо ми се вижда неимоверно грозно, засърбява ме езикът :)

Лита каза...

Снощи четох предния ти пост, и понеже цял ден си мисля за него и размишлявам (поклон, много е добро), та се върнах да го препрочета може би или да прочета нещо друго :)
много ми харесва стила ти :) пак ще се връщам :)

Кръстю каза...

То не е само до модата, май..."Що си требе то се сака", както казват близо до нас...На един изсухлен льохман какви други гащи да му нахлузиш.Тези му пасват идеално на натюрела...

nofearinc каза...

Паро, наистина не излизаш много. И ти препоръчвам да не го правиш често, с цел редуциране на такива културни шокове. Или се въоръжи с неизчерпаема доза търпение, след което отдели 1-2 седмици на разходки из места, на които виреят масово тийнейджъри.

Така да се каже, снимката отгоре дори не разбрах в кое е неправилна... Предвид неща, които виждам край мен.

П.С. В Германия и Белгия съм виждал по-кретенски моди и от тези у нас, така че има накъде по-зле :)

Аспарух К. каза...

@Лита: добре дошла. И аз ще наминавам към твоя блог, ако не възразяваш - твоят стил също си го бива :)

@nofearinc: ами явно имаме различни представи за естетика. Или остарявам, освен че не се мотая много в младежки тайфи. Което май си е факт, и съвсем не го крия. Старо-моден съм и подобни гениални достижения на мисълта на дизайнерите ми докарват може би не цивилизационен шок, но със сигурност погнуса. Но не е нужно да бъда щаден, бързо привиквам. Привикването обаче само ме прави способен да понеса подобни фьешъни, не и да ги харесам 0_o

Между другото пропуснах да уточня с какви ключови думи намерих това чудо в Google: "harem pants". Многозначително, не намираш ли? Което особено провокира мисли какво търси един мъж в подобни дрехи... :D

Събина каза...

Мисля, че притеснени от паталоните забравяте патъците...

Анонимен каза...

Едно време Пейо беше започнал да възхвалява женската дреха - пола и да се чуди, защо жените са против да носят това нещо, което държало прохладно и прочие :-)

Имам подозрението, че мъжете завиждат на жените за някои видове дрехи, та затова не изостават назад в носенето им. Всъщност тук не е ясно, кой от кого копира, защото това дали са мъжки потури, или женски шалвари - не ми е много ясно.

Но и аз съм на твоя страна по отношение естетиката на това нещо - ми грозно е и това си е.

nofearinc каза...

И на мен ми идва грозно това нещо, както и разни други 'моди', особено на девойките край детските дискотеки до НДК. Но пък и аз съм бил в 'група' като по-малък и съм принадлежал на някакъв странен модел поведение/обличане и разбирам до известна степен модата. Всеки минава през този период... Докато навлиза в тийн годините. След това вече е страшно :)

Публикуване на коментар