четвъртък, август 06, 2009

Весел спам



Здравейте,

Как върви? Аз надявам се, че вие добре, Аз се казвам Мис затваря се, аз преглед днес и идвам през своя профил, реших да напиша на Вас, с моето сърце търси любовник сигурно, което ще донесе радост и щастие още в моя life. I ще бъде как ти с мен свържете след известно време с моя адрес електрона поща (rosejones3b@yahoo.com), така че да мога да ви дам мои картинки за вас знаете, с кой аз, Аз beleieve ние можем да се движим нататък!!! затваря се. Помнете, цветовете на кожата или разстоянието нямат значение, но любовта ще въпросите открои в живота).

Отговорете ми от (rosejones3b@yahoo.com) Чакам вашия отговор мед.

затваря се
Виртуозите на превода нервно пушат в ъгъла...

5 коментара :

Владимир Кабрански каза...

Сега се сетих, че скоро не съм получавал от тези:). Преди година бяха по 3-4 на седмица.Не,че ми липсват, но се чудя как ме подминават.

Анонимен каза...

Twitter-Headlines
Сънчо посещава Хелзинския зоопарк -снежния леопард се поаква.
Сънчо анонсира лисицата си - Иффи изпада в ортогоналност.
Дзвера се движи по ехопътека -открива нищото.

Анонимен каза...

Paro, нашенче ли се заигра с twittkata на @suncho?

Аспарух К. каза...

@Анонимен: нямам дори и смътна идея какво сполетя лапето и защо го заклаха от Туитър. Защо не го питаш в неговия блог? Там още никой не го е спрял.

Не съм му светил какви ги е вършил, но явно е нагазил нещо правилата на бибитката.

Анонимен каза...

Откупа неплатен, Сънчо от Twitter освободен - повече в блога му :-)

Публикуване на коментар