понеделник, август 24, 2009

Буря с подръчни средства

Напоследък зачестявам с глупостите, но когато нещо ме шашне толкова, че просто не мога да му устоя, сори. Жалко е, когато нещо така фундаментално потъне в Twitter-лентата за секунди.

Пичовете по-долу са единственият джаз-хор в Словения. Наричат се Перпетуум Джазиле и тук можете да видите как с подръчни средства изобразяват... буря!


Изключително впечатляващо.

И за да не хабя още един пост за нещо не по-малко добро, ето ви малко спонтанни инвенции от неподражаемия Боби Макферин, който демонстрира превъзходството на подскоците пред скучното натискане на клавиши, свирейки пентатоника с... зрителите:

4 коментара :

roc3n каза...

гласувам за първото видео, по принцип ми харесва акапелното пеене, не всяко, но в случая имаме много добър кавър.

Анонимен каза...

Този кавър от Анди МакКий също може да ти хареса: http://www.youtube.com/watch?v=hH4caZ1oaL8

ал_шопов

Анонимен каза...

Благодаря за хубавото настроение, с което ме заредиха двете клипчета :-)

От първото много се впечатлих. Най-вече, защото хората много се кефеха, докато пееха и отделно, защото песента много ми хареса и хубаво я пееха :-)

Направи ми впечатление, че за разлика от другите хорове, където има един микрофон за целия хор, тук всеки изпълнител имаше отделен микрофон. Може би само така е възможно да се изобрази бурята?

Аспарух К. каза...

@Таня: ами просто така се осигурява равномерно звучене на възпроизвежданите от тях шумове и те могат да бъдат дирижирани успешно. Иначе трябва да мислят и за акустиката и нещата стават адкси сложни...

Публикуване на коментар