събота, юни 27, 2009

Гениално ръководство за младоженци

Господи, какво ги прихваща някои хора? Да ми подарят Алекс Комфорт?


А пък мен на мен как ми се случи да разгърна точно на това (свободен превод; 18+, така че непълнолетните, ако обичат, да си затворят очите):

Подмишници

Класическо място за целувки. В никакъв случай не ги бръснете (виж "Аромати"). Можете да ги използвате вместо дланите, за да накарате партньора да замълчи по време на оргазъм; ако за това използвате дланта, първо я разтрийте в подмишниците - вашите и на партньора. Подмишницата като място за полово сношение е възможен случай, приложим в някои ситуации. Постъпвайте по същия начин, като при сношението между гърдите (виж "Гърди"), но разполагайте пениса под дясната ръка на партньорката, вкарайте го дълбоко, за да може триенето да бъде не в областта на главичката, а върху основата, както и на всяко друго място, където няма смазка. С лявата ръка жената ви прегръща през шията, дясната й ръка прехвърлете зад гърба и я притискайте с вашата дясна ръка. Партньорката изпитва приятни усещания от докосванията по гърдите; ако тя желае, помогнете й, като притиснете с палеца на крака клитора. Този способ не е много удовлетворяващ, но си заслужава да го изпробвате, ако желаете.

Нямам думи. Имам чувството, че съм изживял по-голямата част от живота си напразно. Особено в частта с палеца на крака. ААААААААА!!!!!1111

6 коментара :

Чуденка каза...

Да разбирам ли, че за хора с водеща лява ръка е допустимо да се ползва лявата подмишница? :)))))))))) А палецът на крака никога вече няма да ми изглежда невинна част от тялото, nevermore!

Кръстю каза...

Правилно е казано -човек докато е жив се учи...по онова време, когато аз се женех ,такива наръчници беше забранено да се печатат и трябваше да импровизираме, ама това ,за палеца не ми беше идвало на ума...

Събина каза...

Ъъъъ това, US версията на "Мъжът и жената интимно" ли е? хахаха

iffi каза...

като видях за 1ви път поста, помислих, че някой е издал някаква майтапчийска книга за секса, та четох в wikipedia, и не можах да повярвам, че това си е съвсем истинска сериозна книга

Аспарух К. каза...

@iffi: напротив, съвсем истинска си е. И всъщност не е толкова абсурдна, както изглежда от този изваден от контекста абзац :)

Анонимен каза...

нищо не разбрах от обясненията

Публикуване на коментар