сряда, април 15, 2009

Защо жени са ми нужни само от специална порода

След няколко зададени от читатели по мейла въпроси защо съм така антиженски настроен, ето ви простичък отговор: масовият тип жена не ме устройства. Обяснението може да бъде късо или дълго. Късото е "Защото са еднообразни, тъпи и омръзват". Ако сега последва потоп от омраза, не ми дреме - който желае да продължи оттук нататък с дългото обяснение, добре дошли отново.

Въдиците, на които кълват жените
Следват някои откровения, които ще са достатъчно скучни и банални. Защо не искам да подхождам към жените по "стандартния" начин? Много просто - защото знам как да го правя. Занимавал съм се с това почти професионално в рамките на 3-4 години, когато никой даже не беше чувал термина pickup по нашите ширини. Не държах да разгласявам този факт, но без това няма как да стигна до същинското обяснение. В един момент на живота ми, когато бях в яка суша откъм женската част, не че вече помня кога точно беше, осъзнах, че това започва да се превръща в проблем. Броят на връзките ми с жени беше твърде малък, а сексът банално не достигаше. Яка класическа сперматоксикоза :)

Съответно се заинтересувах от това чудо, наречено pickup, което тогава се въдеше май само в Русия и САЩ, но още не и у нас. Ако не ме лъже паметта, тогава дори Интернет нямаше още. Имаше обаче нюзгрупи, четях, учех се, пробвах. Интересувах се от Ериксонова хипноза, експериментирах. Разбира се, основно сред близките познати (ох, как им бях омръзнал с рутините и тестовете! :). На тренинги не съм ходил - тогава бях млад и не по-малко безпаричен отсега (само че причините сега са други, и за тях ще си поговорим някой друг път). После при едни обстоятелства, които са малко фирмена тайна, се запознах с неколцина чужбински представители на този бранш. Те се заеха по-сериозно с мен като отплата за някои мои услуги в зората на лансирането им в Интернет. По това време вече си имах трайна приятелка, така че особени наставления не ми бяха нужни. Чак отличник да съм бил сред възпитаниците им - не знам, не са ме препитвали накрая, просто не ми се занимаваше. Във всеки случай имах база за съпоставка как е преди - и как след.

После настъпи един веееесел етап, когато всичко се разсъхна - след дълга връзка с любимата си казахме farewell, а откъм контакти с нежната част на човечеството нещата станаха още по-зле. Логично аз на суша се държах като пълен задръстеняк, шубе ме беше да ги заговарям, като говорех, не знаех какво да кажа, а преди купон направо бях на ръба на взрива: "Аз някакъв тъпак ли съм? Какво сега, ще се оставя страхът да ме победи?"

Към този момент вече бях достатъчно наясно с NLP, макар че ми беше умерено неинтересно. Не толкова защото манипулираш другите, а защото бях свикнал да постигам резултатите по друг, "честен" начин. По това време вече се въдеха в БГ и тренери в областта, и личните ми впечатления бяха "Бахти тъпаците, всеки дебил може да го прави!". Те практически нямаха на какво да ме научат, което вече да не знаех. Някакви знания и опит от тях получих, най-вече в това да изолирам страха, но всичко беше твърде банално. Чак да съжалявам, не. Но реално можех и без това да мина. На един-двама от тази тайфа съм благодарен за много неща, впрочем и те като мен отдавна се оттеглиха и спряха да се занимават с подобни глупости.

Простият и очевиден факт, който забелязва всеки с интелект малко повече от маргаритка, е че жената в 90% от случаите е елементарна, предвидима и ако действаш по утъпкания метод, резултатите сами ти падат в ръцете. Не ти е нужно дори обучение, тренинги, още по-малко сертификат за NLP Master Practitioner. Основното, за което съм им благодарен, беше в тласъка за осмислянето на моето "аз" отвътре. Преодоляването на страховете не води до нищо - те просто трябва да бъдат премахнати. Ако използваме игровата терминология, без levelup нещата не се получават. Трябва да осъзнаеш треските за дялане в характера си, потенциала си, познанията, уменията, навиците. Не за общуването с жените и за това да ти е пълно леглото, а заради самия себе си. Колко съм го постигнал, е отделен въпрос - който иска, може да съди сам, макар че аз предпочитам спокойния живот, вместо да се самодоказвам пред някого. Във всеки случай това беше и краят на връзките заради единия гол секс - и краят за мен на pickup пътя.

Не казвам, че овладяването на тези навици и умения е вредно; просто след тях ти отпадат окончателно илюзиите за жените като порода. С редки изключения, които искрено уважавам. Когато ми обясняваха голяма част от методите как се подхожда, как трябва да я докосваш настойчиво, да скъсяваш дистанцията, да бъдеш нахален и настойчив и да не ти дреме какво говори, а единствено какво е поведението й, да я караш да се смее... накратко всичко, което Логанлон е изцитирал в този пост (разбира се, не толкова елементарно), не вярвах, че действително работи. После пробвах - и то се получи. Пробвах много пъти, и въпреки че не съм кой знае какъв красавец, резултатите определено надминаха моите очаквания. Смешното в тази ситуация е, че тогава жените започват да говорят за "харизма", чар и прочие дивотии. Нищо подобно, скъпи мои. Просто банални рецепти, които работят (почти) безотказно. До степен че в един момент всички жени започват да ти изглеждат еднакви. Стигаш до погнуса от това колко е лесно да ги насочиш натам, където желаеш. За етика в случая не говоря, но... просто става отегчително.

Та към въпроса: от известно време отказвам въобще да се занимавам с жени, които се връзват на пикаперски техники. Нещо повече - съзнателно ги избягвам. Ако жената е все още склонна да се връзва на такива неща, съжалявам, но прав й път. Не се съмнявам, че има достатъчно желаещи да я обработят по подобаващия начин, да я доведат до леглото и да й осигурят сексуалното удовлетворение. На мен просто спряха да ми бъдат достатъчни подобни неща - и подобни жени. Бих могъл да напиша цял памфлет "Защо pickup-методите са вредни", но няма да го направя. Просто те работят при определена категория жени, които дори и да са приятни, мили и да устройват мнозина, на мен от известно време спряха да ми бъдат интересни.

Та поради същите причини от известно време съм зарязал всякакви опити да впечатлявам когото и да е - и като външен вид, и като поведение. Предпочитам комфорта си пред резултата, който не се съмнявам, че е лесно постижим. Не се съмнявам, че класическите свалячески методи работят (за двадесет века жените не са се променили кой знае колко, камо ли пък за 4-5 години), но ако сработят при съответната жена, за мен тя практически е изгубила ценността си. Нямате си представа колко леко е, когато не се налага да се опитваш да впечатлиш когото и да е - и можеш да бъдеш себе си, без да ти дреме дали се харесваш някому или не. И нещата да се случват от само себе си, без да ги насочваш.

За тези, които ще попитат как е на суша, ще им отговоря - сухо :) Ако щете вярвайте, минавам чудесно и без casual sex. Макар че с човек, който ми е интересен, с който има какво да си кажем, и който не кълве толкова лесно на подобни очевидни въдици като описаните по-горе, съм готов на чудеса. И ако счета, че съм срещнал такъв, понякога се влюбвам като обикновен хлапак - и се старая да проточа колкото е възможно времето, преди да се е стигнало до леглото. Не като игра, а просто за да се насладя на всеки миг. Всеки има нужда от някоя тръпка в живота - и за мен тя е да не използвам това, което зная и умея, за подобни цели. Малко като историята с притежателя на черен пояс, който избягва да посяга без повод. Защото знае силата си - и до какво в крайна сметка води тя.

По дяволите, отдавна не бях писал толкова дълго :)

Получавам ли всичко, което съм си пожелал? Не. И бога ми, не ми е и нужно. Не и от всеки, а от някои определено ми е направо излишно. Знам, че не съм съвършен, но от години спрях и да се опитвам да изглеждам като такъв. Не си заслужава усилието. Вътрешната същност винаги е означавала повече за мен от парадирането, дуенето като пуяк и всичките останали социално приети методи на демонстриране на симпатии към особи от женски пол. И да, не се старая да бъда забавен никому, освен когато смятам шегата си за уместна за съответния момент. Да съм забавен също не ми е самоцел, нито метод да привличам нечие внимание.

P.S. Не, не обучавам други на NLP, нито на това как да свалят жени (или мъже, в случай че сте жена и отчаяно се нуждаете от жребец). Първо, че Интернет е пълен с книги и съвети по въпроса, въпреки че без практика "на терен" те са почти безполезни. Просто са изговорени и изписани толкова глупости по този въпрос, че не си заслужава да уча други. А и ако сте достатъчно умни, можете и сами да овладеете всичко това, ако смятате, че ви е потребно, и да се превърнете в "алфа-самци". Няма да ви убеждавам, че не това е необходимо - това си преценявате вие. И не, не се занимавам да доказвам пред камера какво умея. Първо, че навиците ми вероятно са поръждясали за последните години, макар че при нужда мога и да ги възродя. Но защо да го правя? Предпочитам да бъда себе си, независимо дали това харесва някому или не.

Само за протокола: не, не мога да се похваля и с огромни размери на члена си. Просто в случай, че жените се вълнуват от подобни глупости. И не съм нито лъв, който може повече от 80 пъти дневно, нито бобър, който час и половина неуморно може да работи върху съпругата. Обикновен човек съм - с добрите и лошите си страни. Е, може би не съвсем обикновен... но това вече трябва да откриете сами.

16 коментара :

Bunny каза...

Все мислех, че тия работи ги има само по филмите... Честно казано, като изключим литературата и изкуството и може би военното дело и космонавтика, ако за друго знание човек опре до Русия, работата не е добре... :)

a. каза...

Много обичам да те чета :) След собствените ми объркани емоции ми идва много отрезвяващо :)


Няма да се старая да оставя интересен коментар, защото идеално те разбрах и няма нужда да допълвам :)
Пожелавам ти да се сблъскаш с някое момче-ураган, неподвластно на укротяване и подчиняване... и все пак да бъде твоя :)

a. каза...

опс.... мерси много за поправката, Bunny... момИче трябваше да е...

Longanlon каза...

Във валидността на "пикаперските" методи съм убеден дет се вика от ранна детска (добре де, тийнейджърска) възраст.

Имах един приятел Фори, който беше 3 години по-голям. И адски грозен. Ама като ти казвам "грозен" точно това имам пред вид - хърбав, с крив нос, огромни разперени уши... Пич беше, ама като бяха раздавали акъла явно беше останал накрая на опашката.

Проблеми с жените нямаше, за което здраво му завиждах - копелето беше толкова неописуемо нахално, че се чудех как всеки път не изяжда шамарите... но напротив, тактиките му бяха успешни. Верно, не се хвърляше на най-хубавите, ама си беше самороден талант, дет се вика.

Аспарух К. каза...

@siera: Аз си мисля, че съм си намерил майстор(кат)а. Проблемът е, че тя май още търси :)

аз каза...

Абе Паро,
ама много ме кефиш напоследък,
наистина муза ти е дошла та дрънка!:))))

Аз цял живот пък, тренирам техники за отблъскване, щото от как се помня голяма навалица, а обичам хората, любвеобилна съм и не мога да отказвам... та добре, че с толкова малко аборти се разминах (шегувам се - казвам го за тези които не могат да разберат кога се шегувам и кога не...но не лъжа :),
та се усмихнах на факта, че като говориш, някои неща имам чувството, че аз съм ги писала,
толкова близко ми се стори "твоето откровение", знам какво е скука и голяма досада, да не може човек да избяга "от парада на хвърчилата" - досадно работещите дребни широко- известни най-вече на Павлов, мурафети от типа: стимул-реакция.
Но има, поне в моя живот има и то не малко хора, които ме виждат "като на рентген", без да се заиграват с опаковката, или мурафетите и те са тези, които ме правят щастлива.

П.С.
Новата снимка ме кефи, стил "Опасен чар" е...
много приличаш на най-добрият ми приятел, чисто физически :)

Аспарух К. каза...

@Светла: и тя е стара, но не толкова стара, колкото предишната :)

Анонимен каза...

Напоследък пишеш много хубаво и очевидно има някаква промяна - надушва се :-)

Аз намерих човека, с който живея тогава, когато реших, че ще ми се наложи да живея сама и спря да ми пука. Правилният път е този, по който тръгваш, когато искаш да промениш първо себе си, а след това другите - ако е възможно изобщо.

На Дачи в блога пише, че когато срещнеш съвършената жена, тя чака съвършения мъж - или нещо подобно беше...

Само гледай да не си вдигнеш летвите много, че тогава съвсем се закъсва...

Много обикновени на пръв поглед хора са изключително необикновени отвътре и само чакат да ги опознаеш и да видиш какво поле за действие има - заедно и поотделно :-)

Аспарух К. каза...

@Таня: Не, не съм вдигнал летвата прекалено, по-скоро тази, заради която пиша така, май я е вдигнала :)

Bunny каза...

Уловката е следната... да, всички искаме (почти) едни и същи неща, но номерът е, че трябва да ги искаме един от друг, а не по принцип.

Ако ти искаш от А, а А от Б, не става... капиш?

Just A Face In The Crowd каза...

Това е проклятието да имаш коефициент на интелигентност над средния за заобикалящата те среда... знаеш, виждаш и разбираш повече, отколкото ти се иска. Всички (добре, почти всички) стават прекалено предвидими, елементарни, дори дразнещо първосигнални и нескопосани. И ако някога си се опитвал да се нагодиш към обстановката, в един момент си казваш "Че от какъв зор?". И автоматично почват да те класифицират като странна птица, единак и не знам си кво ... освен ако от скука не решиш да дръпнеш някое недотам изпипано театро, на което се хващат обидно лесно ...
Да си сам сред многото (и то когато отдавна си минал тийн периода "me against the world") си е зверски подтискащо.
Пожелавам ти да намериш повече сродни души и хора, близки до теб като интелект и ценностна система.

Bunny каза...

А после не вярвай в астрология:

Sun in the Sixth House

For your most successful sexual development, a love affair should have a definite framework. Thus you are better off with one steady partner than trying to play the field. Your strength in personal affairs is your ability to build a well-knit, solid relationship that endures and continues to thrive year after year.

Friendship with a lover is very important to you, and without it the most passionate night will seem somehow empty.

For this reason, it would not be wise to seek a partner who is the outgoing, constantly-in- motion life of the party, even though you may be attracted to such a person.

Извинявам се, ако горното се смята за лични данни и не мога да ги публикувам... :)

robas каза...

С таз огромната кука дето си метнал баш накрая, никоя по-интелигентна "риба" няма да ти клъвне (дори и да не ти е това целта). Евентуално някоя сомо-подобна...

Аспарух К. каза...

@robas: когато го писах, въобще не ме е вълнувало дали по-интелигентна "риба" ще клъвне. Не се изживявам като рибар :)

Единственото, което се опитвах да обясня, е че целта ми в едни отношения не е преди всичко (или единствено) сексът. И че ако не уважавам жената, не мога да бъда с нея - не и задълго. И че едни отношения само на секс и на манипулация на другия не могат да се крепят. Но всеки в вижда в този текст... на каквото е способен ;)

Публикуване на коментар