петък, април 17, 2009

Депресията атакува иззад ъгъла

И понеже така и не мога да заспя, ето един кратък цитат (свободен превод, разбира се):

"Уморен съм - и тотално измъчен. Знаете ли какво ми се иска?
Иска ми се никога, до края на живота ми, да не убия повече нито един човек, все едно кого и защо.
Иска ми се никога да не лъжа. Иска ми се да зная кой лежи до мен, когато се събуждам сутрин.
Иска ми се цяла седмица всеки ден да се събудя на едно и също място. Иска ми се да се оженя за едно момиче с фамилия Бриджис. Не, не я познавате. Но позволете ми да назова името й, защото това ми доставя удоволствие.
И ми се иска да се оженя за нея, защото тя има най-дългите, стройни и красиви крака в света - и аз мога да не я слушам, ако тя говори глупости. Но много ми се иска да видя какви деца биха ни се родили."
Ърнест Хемингуей, "Петата колона"

1 коментара :

Bunny каза...

Много хубаво... по принцип Хемингуей, не е моя писател, но това ми хареса...

Публикуване на коментар