четвъртък, май 28, 2009

Каръщината

Правилно казват хората, да не говориш за такъмите си, че ще ги урочасаш. Пусто обаче какво го прихвана Марио да ме кара да споделя за тях...

В последните дни ме гони яка каръщина, изразяваща се в скапване на няколко от изредените такъми. Успях да потроша дискмена, който иначе досега издържа невредим 3-4 години и да попилея джобното ножче, макар че не съм оставил надеждата все пак да се открие. За лаптопа и проблемите му засега ще се въздържа да говоря, важното е поне до края на юли да издържи, пък после ще му мисля. Но последният пирон в ковчега на моите такъми се оказа... телефонът.

Ало! Ало! Нищо не чувам!
Ще попитате: какво толкова може да се повреди на една допотопна Motorola? И аз не знам какво. Едно обаче е факт - и досега от време на време се държеше странно при опити да се зареди батерията, но сега просто... вдигна бялото знаме. Вече просто въобще не мога да й заредя батерията - и имам заряд само за ден-два. Думата ми е, че ако случайно сте сред малцината, които ми имат номера на мобилния, не се учудвайте, ако ме потърсите и не вдигна.

Не че няма да направим задължителното турне по сервизите - макар че сериозно се замислям всъщност има ли смисъл. Бюджетът ми далеч не е розов, но пък недостатъците на тази трошка така или иначе бяха твърде много, за да е оправдана реанимацията й. Тъй че се обмисля покупка на нова мобилна джвръчка (Nokia 6600i slide или Nokia E52, maybe? Дай боже да се опарича достатъчно до момента на появата им...), а междувременно ще карам напълно без мобилен. Кофти история, но друг вариант не виждам.

Rust in peace, Moto C261. Пусть земля будет тебе пухом.

8 коментара :

Bunny каза...

В момента, с котйо казваш Моторола си си отговорил на всички Защо-та. Тия телефони просто не струват. Иначе има апарати от 30-50 лв, които могат да закърпят положнеито временно. Там рискът е, че временното, често става постоянно. Някой хора даже така се женят!

Аз чакам Samsung S5600.

Нещо влачи, не ми дава да Past-на, но може й да е при мен.

Аспарух К. каза...

Бъни, тази моторола си работеше перфектно в продължение на повече от три години. Няма защо-та, просто й е дошло времето, нищо повече.

А за предубежденията ми отваряш съвсем нова тема, за която може би пък скоро ще се нахъся да напиша нещо. Ще сгреша ли, ако кажа, че си изграждаш твърде прибързано мнението за твърде много неща - и хора? Motorola нищо да не струва?! Хайде, моля ти се. Ако подхождаме предубедено, моето мнение пък би трябвало да е същото за Samsung и LG.

Да, в момента Motorola са в залеза си, но за времето си това си беше читав телефон отвсякъде. Докато снощи просто не спря да се зарежда, той напълно ме устройваше. Ако направя обичайната аналогия - е, не беше любовта на живота ми, но напълно ставаше за дълготрайна връзка (pun intended :)

Bunny каза...

Не знам дали ще сгрешиш, а и да сгрешиш - имаш право на мнение. Много близък мой човек имаше Моторола преди около 6-7 години. Всъщност, не един, а двама. Първия накрая просто я метна в стената. Втория си я обичаше, макар да беше най-дървения апарат на света. :) Не говоря въобще за момента.

Може ли и аз да имам мнение, нищо че на теб това ти е работата? :) Айде като ти е работа, сега дай експертно мнение за Самсунг 5600...

ПС: Моля те махни тая реклама с чаршафите, че ме побърква! Включва се всеки път като ти отворя блога сама... :(

Аспарух К. каза...

Експертно мнение за Samsung S5600? Окей, бързо мнение на база това, което съм виждал и чел по въпроса (не забравяй, аз основно с телефони се занимавам, така че не съм неподготвен по въпроса):

1: няма клавиатура. Което означава атрактивна джвръчка за показване, но неудобна за честа употреба. Поне за разговори, де :)
2: няма бутон Back, вместо това ползва стрелката наляво на навигационния бутон, което поне на мен би ми бръкнало в здравето. Впрочем навигационният бутон щях да му се зарадвам, ако беше реален тракпад, но тц.
3: 3MP камера, без особени екстри. Наистина има LED светкавица, но не и автофокус. Което е sux за телефонна камера. Все пак е по-добре от LG Cookie.
4: GPS - ще почакаме и ще видим.
5: Слотът за картата с памет не е с hotswap, така че забрави да смениш картата при включен телефон.
6: доста скапан музикален плеър, но ти плеър си имаш, така че не би трябвало да ти дреме.
7: масов и (предполага се) сравнително евтин. Не е рекордно тънък, но създава такова впечатление. Приятен, но без да е забележителен с нищо. Интерфейсът е добър, ако реализират като хората управлението с жестове, има шансове да го харесам още повече.

Ако успеят да го пуснат под $200, става. Не е смартфон, което е и добро, и лошо, в твоя случай по-скоро добро. Зависи и от живота на батерията, с този голям екран предвиждам доста често презареждане...

Bunny каза...

"бързо мнение" - Паро, при теб няма нищо бързо! хахахаха :)))

Така, като гледам почти се отказах. Цената май ще е около 450 лв. Бих помила да препоръчаш нещо с тъчскрийн, ама май имаме различни вкусове...

Bunny каза...

ПС: Мерси, че си махнал видеото... :)

Steliyan каза...

Bunny: iPhone 3G е твоят телефон :) Всичко останало с тъч скрийн е в коша по отношение на тъч-а...

Bunny каза...

@Steliyan, ама много цифромания! А и не съм сигурна, че въобще скоро ще си пусна нет през телефона. :)

Публикуване на коментар