четвъртък, октомври 15, 2009

Вивалди - такъв, какъвто не сте го чували

Периодично попадам на нещо, от което оставам в такъв възхитен потрес, че независимо че прекалявам с публикуването на клипчета, просто не съумявам да се сдържа. Преди няколко дни си говорих с Пешев за акордеони и споделях, меко казано, негативното си отношение, независимо че съм терзал "Велтмайстера" бая години като малък. Е, това не е точно акордеон, а баян, но пък... е направо епично. Тотално си промених мнението и направо изгубих дар слово:


Изпълнителят се казва Александър Хрустевич, украинец по произход, и е още студент. Има си меко казано респектиращ YouTube канал, където можете да откриете каква ли не класика, изпълнявана практически виртуозно - Бах, Рахманинов, Чайковски... Има го дори и вездесъщия чардаш на Монти, който и аз съм свирил на младини, но естествено изпълнен така, че ум да ти зайде.

4 коментара :

Mike Ramm каза...

И аз съм се мъчил някога над акордеона и споделям твоите чувства към него, но това момче е наистина голям виртуоз!

елица каза...

Уха, наистина е невероятно,а и е толкова млад още. Гениалността си е гениалност.

nofearinc каза...

Пешев днес беше на вилата с баба си и пяха стари градски песни с акордеона :)

Анонимен каза...

тоя пич ме разбива!с каква емоция свири само (и лекота..)евала:))

Публикуване на коментар