четвъртък, декември 10, 2009

Драйверът

Изрових в черновите един чудесен служебен диалог, покрай подмяната на стария ми лаптоп. Беше преди приблизително година, когато асусът окончателно се спихна. Надали оттогава досега колегата е спрял да бъде все така грамотен :)

- Мерси за Wi-Fi адаптера, но ми трябва дискът към него.
- Няма го.
- Кутията?
- Изхвърлих я. Защо?
- За да разбера как се нарича той.
- А защо ти е?
- За да инсталирам драйвер за него. Ноутбукът ми не го вижда.
- Виж сега, за да разговаряш с мен на този език, ми трябва драйвер. Не те разбирам.
- Драйвер. Малка програмка, която казва на компа какво си му пъхнал.
- Все пак не ми е ясно.
- Пъхаш в жената член, а тя ти казва: "Нищо не си пъхнал".
- По-ясно, моля...
- Тогава вадиш члена, разтърсваш жената за раменете и казваш: "Идиотка. Това съм аз!". И отново го пъхаш. И тя казва: "Да, това си ти! О, ти ли си!"
- Сега вече разбрах. Не, нямам драйвер.

6 коментара :

Кръстю каза...

Това е чудесен урок по информатика за прогимназията. Ще разберат от първият път. Предложи го на някой познат учител(ка) :))))

fen каза...

Още няколко такива и може да публикуваш чудесена джобна книжка под наслов "Кратък компютърен наръчник":)

Кръстю каза...

Честито! Много здраве и постоянство.
(Познах по това, че си сменил снимката :))))

аз каза...

Ами... разсмя ме...нямаш идея какава нъжда имах! Много... ,много благодаря! :)))))))

Аспарух К. каза...

@Светла: радвам се, че съм успял да те разсмея. Помня какъв щур смях падна от моя страна, след като вече си бях тръгнал с джвръчката в чантата. :)

Публикуване на коментар