четвъртък, декември 10, 2009

Пътят към себе си


Слава богу, че все пак не пристига на хартия!
Вероятно вече всички са получавали спам, адресат на който сте вие самият. В полето за подател пише точно така: "Аз".
Аз (аз!) смятам, че това без съмнение е висшият пилотаж. Първо Рекламата разговаряше с нас кресливо, опитвайки се някак да крещи към нас отдалеч. Чуваха я само тези с най-остър слух, а я слушаха само тези с най-празна глава.
После тя заговори с нас, преструвайки се на приятел: "Ей, скивай, нови снимки! Ела тук, тука е яко!". Тези от нас, които имат такива приятели - клъвнаха, но не задълго. Тези, които се оказаха по-неподкупни и избегнаха и такива въдици, след кратък размисъл им подхвърлиха някой референт: "В отговор на вашето писмо", "Вашето участие в конференция", "Re: относно семинар" и така нататък. Получавали ли сте такъв спам? Това означава, че не са успели да ви примамят с приятеля със снимките. Или че просто нямате приятели. Или че от гледната точка на Рекламата сте твърде делови...
Но някои дори и чрез референт не можеш да ги свариш неподготвени. Малкото количество потребители на мейл, чувствителни към абсурда, вероятно са успели да бъдат примамени чрез Йоан Андрия и Албина Микайлинова, но това, така да се каже, са само артефакти. Също такива, като предложението да си увеличиш члена. Също изключение, потвърждаващо общото правило: с нищо освен с голям член не можеш така гарантирано (но за кратко) да уловиш максимално количество уморени хора зад компютрите, проверяващи си пощата.

И тогава Рекламата се замисли: добре де. Откъде да взема толкова големи членове, че да спечеля вниманието на цялата тази капризна аудитория? И какво въобще вълнува всички тях (освен увеличението на члена)? Правилно. Те самите! И тогава Рекламата започна да ни изпраща реклама, подписвайки се с "Аз". Ефектът се получава като във вица: "Кой е там?" "-Аз." "-Аз?" Тоест крайна степен на смайване на читателя.

Аз (аз!) смятам, че мейл-Рекламата трябва след всичко това да ме се самоубие, като скочи от стотния етаж на някой небостъргач. Защото оттук нататък вече няма накъде. Защото ако аз самият вече не се интересувам достатъчно от себе си, то на "мен" вече нищо повече не могат да ми предложат. Освен голям член? Но и това май не е изход...

6 коментара :

Анонимен каза...

Рекламата е по-крещяща дори, тя казва - нямаш този живот, който искаш да живееш,и сега ще ти го покажа точно какъв ще бъде.

Аспарух К. каза...

@Анонимен: Производството на впечатления и увереност е един от най-важните отрасли в съвременната икономика - и в живота на хората :)

Кръстю каза...

Карай! Важното е да си добре. Като си направиш голям член, следват съвети как да го вдигаш лесно, след това какво да правиш с него и така животът ти постепенно се осмисля...

Lita каза...

от 2 години получавам такъв спам (от последния вид) и слава богу, джимейл-филтърът прихваща всичко;
но по-любопитно ми е КАК става тоя номер?! гледам подателя и там се кипри точно моя мейл..

Аспарух К. каза...

@Лита: простичко е, при изпращането просто човъркат в хедърите на пощата и подменят информацията, така че да я получиш в този й вид. Протоколът за изпращане на поща не се слави с особено добра защита :)

Lita каза...

сега гледам нови трикове (или поне за мен са нови) - подател: admin..
ако не бях прочела subject-a щях да се подведа

Публикуване на коментар