«В средата на XX век човечеството се сблъска с множество проблеми. Първо, на хоризонта се показаха пренаселването, недостигът на ресурси и третата световна война. Второ, риболовът стана безсмислен. Освен това, производствените мощности се увеличаваха твърде бързо. Ако произвеждате сто автомобила в минута, а те не се повреждат още десет години, то още след година вие с вашия завод отивате на п.... си лелина, и ви е криво.
Историята не е запазила името на човека, на който за първи път е дошло на ум светлата мисъл да произвежда не автомобили, а говно. Но, разбира се, можем да си представим, че в началото идеите му са били възприемани на нож.».
Нещо прекрасно в LiveJournal блога на 2k: "Копроикономика. Кратко въведение в икономиката на говното". Мислех си да я преведа изцяло на български и да я адаптирам към нашите реалии, но в оригинал като че ли звучи по-добре.
P.S. Особено препоръчително за хора, занимаващи се с маркетинг.
понеделник, ноември 17, 2008
Копро-икономика
Публикувано от Аспарух К. в 02:35
Етикети: маркетинг , пазарна икономика
Абонамент за:
Коментари за публикацията
(
Atom
)
2 коментара :
Здрасти адаш! Хубав блог.
Ти пишеш за копроикономика, а аз си мисля за копрофагия - що е то? Патология, разбира се. :D
Публикуване на коментар