събота, септември 12, 2009

Sony май нещо са се чалнали

Кажете ми бе, скъпи френдове, ако някой е наясно: да не би Sony съвсем да са се чалнали от старост покрай кризата? Или все пак създателите на филма "What Women Want" са били абсолютно прави - и сега цялата индустрия работи ексклузивно и само за представителките на нежния пол?

Един приятел е решил да си взема нов ноутбук. Звъня на официален доставчик.

- Вижте, така, ноутбук ми требе. Сони. Ей такъв и такъв модел. Имате ли?
- Такива имаме само розови. Искате ли?

Класическият сферичен купувач на лаптопи просто няма как да не се влюби в това
Представям си познатия ми позакръглен мениджър средно ниво с розовичък ноутбук - и ми става малко некомфортно мрачно се потрисам.

- А с ей този Part №?
- Имаме. Виолетови.

Пъхам се на сайта на Sony и виждам нещо прелестно. Повечето съвременни модели в достъпните ценови категории... имат в кода на модела специални суфикси /V, /P и /W. Да, правилно се досещате: Violet, Pink и White.

Суперско просто, целувчици розовички, дге. Светът съвсем е застанал на задна прашка. Вече нормален ноутбук с не-гейски и не-блондински вид ще се наложи едва ли не да търся денем с фенер в ръка...

9 коментара :

Крас каза...

"Можете да си купите Форд с какъвто цвят пожелаете. Ако този цвят е черен." :)

Кръстю каза...

Hello Kitty!Много е сладък .Ще му изпапам мишката.

Лита каза...

ъъргхх! розово!
ако това е What Women Want то аз тогава не съм жена..

frog and roll каза...

Ужасни лиготии. :( Лита ми взе думите от устата - ъъргхх! розово! Поне е достатъчно тежко, за да го фраснеш в главите на тези, които го предлагат.

Събина каза...

Не, това не е за жени, а за глупави жени! :)))

Кичозно е, по дяволите!

Anito каза...

подобни гледки рано в неделя сутрин....ме разстройват....

roc3n каза...

една позната си го купи наскоро, дано не чете този блог ;)

muiiio каза...

Абе щом военното министерство може да има розови BMW-та, защо мениджърите да не ползват розовки лаптопчета? Така де!

Публикуване на коментар