четвъртък, септември 17, 2009

Сексът от различни гледни точки



Сексът от гледна точка на радиатора, разположен един етаж по-надолу:
- Не блъскай, а? Хайде, недей. Моля ти се, не блъскай. Остави тази тръба, не блъскай. И без това ми се обелва боята, хайде престани, а? Умолявам те. Ще им развалиш ритъма, за пет минути ще затихнат, а после още час ще започват наново. Хайде де, да беше потърпяла малко, те са бързи, какъв барабанист от теб ще излезе? Не блъскай, казах, недей!

Сексът от гледна точка на дивана:
- Господи, колко ми е зле, о, Боже, зле ми е. Ама какво правите?! От вас получавам аритмия. При нормалните хора трябва да е отмерено - скръц-скръц, скръц-скръц. А при вас какво е? А, какво е? Скръъъъъъъъц, скръъъъъъъъц, скръц-скръц-скръц-скръц...скръъъъъъъъц, скръъъъъц, скръц-скръц-скръц-скръц! Поддържай по-стабилен ритъм! И ускорявай накрая! Хайде, по-равно, по-равно, по-равно, по-равно! Ох, сега ще се сгъна, сега ще се сгъна, мамка му, ще се сгъна! Само не върху мен, само не върху мен, само не върху мен, не върху мен! Това е. Сгънах се... Вие поне успяхте ли там, а?

Сексът от гледна точка на въртящия се вентилатор:
- Тър-р-р-р-р-р-р-ууууухх тъъъъ-тър-р-р-р-р-р-р-уха-тър-ухааа! Тър-р-р-р-р-уха-тър-уха-ухаааааа-тъ-тър-р-р-р-р-р.

Сексът от гледна точка на телевизора:
- Е, какво зяпаме сега? Какво зяпаме? Аз на кого го показвам това? На кого го обяснявам? Виждате ли как се прави? Гледай я, виждаш ли как тя го прави, а ти?! А ти погледни него, виждаш ли какъв му е, виждаш ли, а ти?! Че вие въобще какво лежите и зяпате? Хайде, захващайте се! Аз на кого показвам, защо само гледате? Ей, вие въобще гледате ли? Ей, стой, не ме изключвай, не ме изключвай, те накрая ще се оженят! Честно! Обещавам! По дяволите, изключи ме. Отново не го догледах... Интересно, те все пак ще се оженят ли?

4 коментара :

Златина каза...

:D :D :D
Много забавно!
Особено дивана с неговото: "само не върху мен, не върху мен!" :)))

Блага каза...

Отново не го догледах...
Аз изобщо не гледам телевизия, пък и секса не свеждам до гледни точки.

Анонимен каза...

много сладко. особено онова за телевизора :)

Публикуване на коментар