сряда, септември 16, 2009

Това ме нерви

Химнът на моя живот. Абсолютно и категорично една от песните с най-добър хейтърски текст, на която съм попадал. :)


Влизам в "Кост" да обърна чашка вино
И сервитьорката ми казва,
Че нямам резервация
Чувствам се като ненадминат идиот
Това ме нерви, ох, как ме нерви
Имам прекрасен подарък
От "Zadig & Voltaire"
Пуловер с надпис "Рок"
Но също такъв има и на битака

Нервят ме
Всички, които си въобразяват, че са Кейт Мос
Нерви ме
Червеното червило вече не е на мода
Нервят ме
Всички, които носят тесни дънки 34-и размер
Нервят ме
Даже един поглед към прашки ми предизвиква отвращение
ДГЕ!1

Пред елитния клуб е пълно с Ламборгинита
А аз пристигам с моята пършива моторетка,
И ми казват, че няма да ме пуснат
Това ме нерви
Влизам в Weston, блондинката на телефона ме пита "мога ли да ви помогна?"
Не, не съм ви се обаждал
Тя ме нерви, о Богове, как ме нерви
Пия мохито в "Милиардера"
Около мен всичко е оповръщано
Изгубил съм си номерчето за гардероба
И въобще не мога да хвана такси. Що за проклятие!

Нервят ме
Всички, които си въобразяват, че са Кейт Мос
Нерви ме
Червеното червило вече не е на мода
Нервят ме
Всички, които пият розово шампанско
Нерви ме,
Че забравят, че не могат да се държат на краката си
Нервят ме хора, които правят опашки в Laduree
Заради бадемовите сладкиши
Но…
Изглеждаха вкусни

Нервят ме
Всички те, които танцуват на дансинга като принцеси
Това ме нерви
Приличащи на теб, които много силно слушат музика
Това ме нерви
Вдигам поглед и им крещя: "това ме нееееервиииии"

2 коментара :

Публикуване на коментар