понеделник, март 02, 2009

Жената с шестте хиляди пиърсинга

Изпитвам някакво непреодолимо желание да напиша искрено какво смятам за дивотиите, които кабинетът предлага под формата на борба с домашното насилие. Естествено, ще ми бъде прелюбопитно да разбера какво незаконно вещество е потребявал авторът на въпросния законопроект, за да впише в него параграф, според който непредоставянето на пари на съпругата (или детето) е форма на домашно насилие. И би ми било твърде любопитно мнението по този законопроект на домораслите боркини за женски права, наричани още БГ феминистки. Ако не ми мине желанието в близко бъдеще, вероятно наистина ще подхвана въпроса сериозно. Най-малкото защото излиза, че аз съм бил обект на домашно насилие от майка си, за което сега си връщам, като на свой ред прилагам спрямо нея горецитираното насилие. Абе дивотии, просто не ми се коментира. Остава действително някой да се заеме да прилага това чудо на практика.
А междувременно си губя времето с далеч по-забавни простотии, откривайки на какво може да се направи един човек (жена! Която противно на твърденията на някои все пак е човек). Как ви звучи 6000 пиърсинга за един-единствен човек? Толкова има по себе си Илейн Дейвидсън - световен шампион по пиърсинг. Тези дни ги е увеличила впрочем до 6005. Такива и куршум не ги лови :D

Как ви се вижда да се събудите до такова... нещо?!
Ако в близко бъдеще реша да снимам филм на ужасите, единият от персонажите със сигурност е запазен за въпросната персона. При това отбележете, че рекордьорка тя е станала още през 2000-та, когато е имала само 462 пиърсинга. И досега не са се намерили желаещи да бият този рекорд, но когато човек иска, винаги може още :)

Това, което ме тормози при вида на подобни "живи арт-инсталации", е например какво прави г-жата, когато я засърби някъде? Как се почесва? Като се замисля, май не бива също така да стъпва в сауна. Как се плува, ако си целият окичен с железа? Или директно тръгваш като ютия към дъното (аз в плуването бях така допреди няколко години)? Или ако застане около високоволтови кабели, може би може да послужи като жив проводник на индуциран ток? За чисто половия въпрос просто не ми се обсъжда, това оставям да обмислите сами :)

1 коментара :

Анонимен каза...

Интересно ми е каква е идеята на "жената" зад всички тези халки, топченца и прочие... Някои хора правят всичко възможно да влезят в полезрението на медиите... примерно износването и раждането на 8 бебчета:-)

Публикуване на коментар